Heeeelt færdig...

Hvordan man bliver lidt vakkelvorn..

Ja, det har jeg opdaget.. Jeg har vidst det i noget tid, men glemmer det alligevel lidt for ofte selv, hvilket jeg altid ender med at fortryde – selvom det jo egentlig bare viser man har givet den gas!

Og hvordan bliver man så vakkelvorn?

Jo, man finder sig simpelthen en sød fysioterapeut som er dygtig til sit job.. Og så tager man til træning ved denne en dag og siger, at man har haft lidt problemer med sit knæ det sidste stykke tid, og derfor kan man jo ikke lave sine hoppe-øvelser (jeg starter med et halvt squat og hopper så op på en flade, der er cirka midt ud for mit lår).. Så får sådan en fysioterapeut nemlig gode idéer (og onde, og det er så her man fortryder, at man sagde det), og inden timen er omme, så har man lavet 4 forskellige slags squats.

Normale dage laver jeg 81 squats fordelt på to slags, når jeg kommer forbi min fys, men idag fik jeg lige 2 nye squat øvelser oveni, kun 10 reps af hver, så selvom det kun var 20 squats mere end jeg plejer, så var de dælme hårde!

Og nu, hvor jeg lige slapper af efter træning hos fys’en og min hjemmeøvelser (dag 17) er overstået, kan jeg så fortælle, at jumpsquats og half&half squats (tror jeg min fys kaldte den) er super gode! Dem kommer jeg helt klar til at lave igen, selvom mine ben stadig er liiidt rystende..

Screen-Shot-2013-06-25-at-2.47.32-PM1

Hvilke øvelser kan gøre jer lidt vakkelvorne? 🙂

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Heeeelt færdig...